Кітапхананың 2016-2017 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
Ы.Алтынсарин атындағы дарынды балаларға арналған
облыстық қазақ гимназия-интернаты
кітапхынасының 2016-2017 оқу жылдарына арналған
жұмыс жоспары
1. Кітапхананың негізгі міндеттері:
1) Ақпараттық орталық ретінде кітапхананың негізгі міндеті – оқу үрдісі кезінде оқушылармен оқытушыларға көмек көрсету.
- Оқушылардың біліктілік деңгейін арттыру, оқу, есте сақтау дағдысын дамытуға қолдау жасау.
- Ақпараттық-коммуникативті технологияларды қолдана білу дағдысын қалыптастыру.
- Білім беру жобаларында оқушылар мен мұғалімдерге көмек көрсету.
2) Кітапханалардың жұмыс бағыты:
- Бағдарламалық қамтамасыз етуді дайындау және дамыту
- Оқыту құралдары туралы педагогикалық және әдістемелік әдебиет бойынша кітапханадан ақпарат алу кезінде оқушыларға, ата-аналарға, мұғалімдерге кеңес беру арқылы көмек көрсету
- Кітап, мерзімдік басылым және компьютерлік бағдарламалармен жұмыс жасау үшін оқушыларға, ата-аналарға жағдай туғызу
2. Негізгі бақылау көрсеткіштері:
Негізгі көрсеткіштер |
2014-2015 о.ж |
2015-2016 о.ж |
2016-2017 о.ж |
Оқырмандар саны |
620 |
592 |
580 |
Кітапханаға келу саны |
10180 |
11701 |
10167 |
Кітап беру |
16100 |
17021 |
16003 |
І. Кітапхана қорын қалыптастыру.
- Жыл сайын мектеп оқушыларын оқулықпен қамтамасыз етуінің диагностикасын жүргізу.
- Оқу қорын сақтау бойынша жұмыс жүргізу (сыныптарда рейдтер жүргізу, қорытынды жасау).
- Тозуына және бағдарламаның өзгеруіне байланысты қордың есебінен алып тастау.
ІІ. Оқушылардың кітапханалық-библиографиялық және ақпараттық білімдері.
Қазіргі кезде мектеп кітапханасының негізгі функцияларына білім беру, ақпараттық және мәдени функциялар жатады. Соның ішінде, негізгі міндеттердің бірі болып – оқушылардыңақпараттық мәдениетін, оқу мәдениетін және дербес кітапханалық дағдысын қалыптастыру болып табылады. Кітапханамен кітапханалық-библиографиялық білім беру бағдарламасын іске асыру балалардың білімін толықтырып, теориялық материалды бекітуге зор ықпалын тигізеді.
Р/н |
Жұмыстың мазмұны |
Түрі |
Мерзімі |
Сынып |
Жауапты |
1 |
Кітапханамен танысу. Кітапхана, кітапхананы пайдалану ережесі туралы түсінік. Кітапханаға жазылу. |
Саяхат |
Қыркүйек |
5 |
Қайырова Д.Қ |
2 |
Кітап құрылымы: сыртқы беті, ішкі парақтары, тараулар,алдыңғы сөз. Балаларға арналған газеттер мен журналдар. |
Кітапханалық сабақ |
Қазан |
5-6 |
Қайырова Д.Қ. |
3 |
Анықтамалық әдебиет – энциклопедиялар, сөздіктер, анықтамалар туралы түсінік. |
Кітапханалық сабақ |
Қараша |
6-7 |
Қайырова Д.Қ |
4 |
Каталогтар мен картотекалар. |
Библиографиялық сабақ |
Желтоқсан |
7-8 |
Қайырова Д.Қ |
5 |
Оқулығыңды күтіп ұста |
Рейд |
Желтоқсан |
5-11 |
Қайырова Д.Қ Актив мүшелері |
Әдебиетті насихаттау.
- Құқықтық тәрбие. Құқықтық білімді қалыптастыру.
Р/н
Жұмыстың мазмұны
Түрі
Мерзімі
Сынып
Жауапты
1
Президент туралы не білеміз?
Викторина
Желтоқсан
6-7
Қайырова Д.Қ
2
Заң барлығына бірдей
Әңгіме
Ақпан
5-6
Қайырова Д.Қ
-
Гигиена және денсаулық. Дене шынықтыру және спорт.
Р/н
Жұмыстың мазмұны
Түрі
Мерзімі
Сынып
Жауапты
1
Дені саудың тәні сау
Кітап көрмесі
Жыл бойы
Оқу залы
Қайырова Д.Қ
2
Олимпиядалық ойындар: кешегі, бүгінгі, ертеңгі
Викторина
Қаңтар
6-7
Қайырова Д.Қ
-
Экологиялық тәрбие.
Р/н
Жұмыстың мазмұны
Түрі
Мерзімі
Сынып
Жауапты
1
Табиғат-біздің үйіміз
Әңгіме
Қараша
5-6
Қайырова Д.Қ
2
Көктем келді
Өлеңдер конкурсы
Сәуір
7-8
Қайырова Д.Қ
-
Патриоттық тәрбие.
Р/н
Жұмыстың мазмұны
Түрі
Мерзімі
Сынып
Жауапты
1
Желтоқсан қызғалдақтары
Библиографиялық шолу
Желтоқсан
7-8
Қайырова Д.Қ
2
Елі сүйген, елін сүйген Елбасы
Викторина
Желтоқсан
8-9
Қайырова Д.Қ
3
Біздің жауынгер жерлестеріміз
Әңгіме
Мамыр
6-7
Қайырова Д.Қ
4
Отан үшін қан төккендер
Кітап көрмесі
Мамыр
Оқу залы
Қайырова Д.Қ
- Адамның рухани тұрғыдан қалыптасуы. Рухани және эстетикалық тәрбие. Әдебиет пен өнер.
Р/н
Жұмыстың мазмұны
Түрі
Мерзімі
Сынып
Жауапты
1
«Бір ел- Бір кітап» акциясы. Дулат Бабатайұлы
Кітап көрмесі
Қыркүйек
Оқу залы
Қайырова Д.Қ
2
«Бір ел- Бір кітап» акциясы. Дулат Бабатайұлы
Конференция
Қазан
5-10
Қайырова Д.Қ Актив мүшелері
3
Қазақ халық ертегілері
Викторина
Қараша
5
Қайырова Д.Қ
4
«Бір ел- Бір кітап» акциясы. Дулат Бабатайұлы
Әдеби кеш
Қараша
5-10
Қайырова Д.Қ .
5
«Наурыз-береке бастауы»
Әдеби кеш
Наурыз
5-10
Қайырова Д.Қ
-
Ғылым. Техника. Эканомика.
Р/н
Жұмыстың мазмұны
Түрі
Мерзімі
Сынып
Жауапты
1
Алғашқы саяхатшылар
Викторина
Ақпан
5-6
Қайырова Д.Қ Актив мүшелері
2
Болашақ талапкерге
Кітап көрмесі
Мамыр
11
Қайырова Д.Қ
- Тағы да басқа кітапханада өткізілетін іс-шаралар.
Р/н
Жұмыстың мазмұны
Түрі
Мерзімі
Сынып
Жауапты
1
Тілі байдың өзі бай
Кітап көрмесі
Кыркүйек
Оқу залы
Қайырова Д.Қ
2
Тіл – ұлт тірегі
Библиографиялық шолу
Қыркүйек
6-7
Қайырова Д.Қ
3
Ұстаз-ұлы тұлға
Әңгіме
Қазан
7-8
Қайырова Д.Қ
4
Теңге-мемлекеттің тірегі
Әңгіме
Қараша
8-9
Қайырова Д.Қ
-
Ұйымдастыру – әдістемелік жұмыс.
- Семинар сабақтарына қатысу
- «Мектеп кітапханасы», «Кітапхана» журналдарын зерделеу
- Басқа да мерзімді басылымдарды оқу
- Басқа кітапханалардың жаңашылелерін зерделеу
Мектеп кітапханасының міндеттері
- Бейбітшілік және зорлық көрсетпеу мәдениетін балалардың мүддесін қорғау арқылы насихаттау.
- Оқырмандарды көркемдік принциптерге баулыту және мәдени-демалыс шараларының жаңа түрлерін енгізу.
- Кітапхананы пайдаланушылардың нәтижелі түрде ақпараттандыру жүйесін құру.
- Ата-аналарды педагогикалық тұрғыдан ағарту, отбасы мен мектеп кітапханасының арасындағы байланысты дамыту.
- Салауатты өмір салтын насихаттау.
- Оқырмандардың құқықтық мәдениетін, азаматтылығын, патриотизімін, Қазақстан және туған өлкесінің тарихы деген қызығушылығын қалыптастырып, арттыру.
- Оқушы тұлғасының ақпараттық мәдениетінқалыптастыру негізінде оқырмандармен жеке жұмыс жүргізу.
- Кітапхананы пайдаланушылардың дифференциалды қызмет көрсетуін жақсарту, оқырмандардың қызығушылығын ескере отыра кітап қорын ұйымдастыру.
- Ақпараттық ресурстарға толық және тез арада қол жеткізуін қамтамасыз ету.
- Педагогикалық ақпаратты жинау, толықтыру, өңдеу, жүйелеу және тұтынушыларға жеткізу.
- Ақпараттық құралдарды (кітаптарды, оқулықтарды, журналдарды, газеттерді, бейнематериалдарды) компьютерлік каталогтауын жүзеге асыру.
Кітапхана қызметінің бағыттары
- Оқушылармен жұмыс:
- Оқу мәдениетінің сабақтары;
- Библиографиялық сабақтар
- Әдебиетті ақпараттық және басқа да шолу;
- Кітаппен жұмыс істеу дағдысы туралы докладттар;
- Әдебиет және музыкалық сағаттар;
- Жалпы мектеп шараларын қолдау:
- Пән және балалар кітабының апталықтары;
- Білім күні;
- Аналар күні;
- Наурыз;
- Қоғамдық акциялар: нашақорлықпен және есірткі бизнесімен күрес күні;
- Мектеп газеттері мен стендтарды рәсімдеу.
- Мұғалімдермен және ата-аналармен жұмыс:
- Педкеңес отырысында сөз сөйлеу;
- Көркем, ғылыми, оқу-әдістемелік және оқу әдебиеттерінің жаңалықтарына шолу;
- Кітапхана қызметінің жұмысы мен жоспары туралы есеп беру;
- Берілген тақырыптарға ақпараттық шолу;
- Ата-аналар жиналысында сөз сөйлеу;
- Педагогтармен жеке жұмыс;
- Дөңгелек үстелдерге қатысу.
- Мектеп кітапханасының ақпараттық орталығынан ақпарат алу кезінде педагогтарға, ата-аналарға, оқушыларға әдістемелік және кеңестік көмек көрсету.
Оқырмандармен жұмыс
Р/с |
Жұмыс мазмұны |
Орындау мерзімі |
Жауаптылар |
Жеке жұмыс. |
|||
1 |
Абонементте оқырмандарға қызмет көрсету: оқушылар, педагогтар, техникалық қызметкерлер, ата-аналар |
үнемі |
Кітапханашы |
2 |
Оқырмандарға оқу залында қызмет көрсету: оқушылар мен оқытушыларға |
үнемі |
Кітапханашы |
3 |
Кітап беру кезінде ұсыну әңгімелерін жасау |
үнемі |
Кітапханашы |
4 |
Оқыған туралы оқушылармен әңгімелесу |
үнемі |
Кітапханашы |
5 |
Кітапханаға келіп түскен жаңа кітаптар, энциклопедиялар және журналдар туралы ұсыну және жарнамалық әңгімелерін жүргізу |
Келіп түсуі бойынша |
Кітапханашы |
6 |
«Жаңа кітаптар» атты бір кітаптың көрмесі |
Келіп түсуі бойынша |
Кітапханашы |
Педагогикалық ұжыммен жұмыс істеу. |
|||
7 |
Мұғалімдерді жаңа оқу және әдістемелік әдебиет, педагогикалық журналдар мен газеттер туралы хабардар ету |
Келіп түсуі бойынша |
Кітапханашы |
8 |
Жаңа оқу жылында оқулықтарды тиімді пайдалануға бағытталған пән мұғалімдерімен кеңес беру-ақпараттық жұмыс жүргізу |
Қыркүйек |
Кітапханашы |
9 |
Мұғалім мен Мектеп кітапхъанашысының күнін ұйымдастыру және оған қатысу |
Қазан, мамыр |
Кітапханашы |
Оқушылармен жұмыс |
|||
10 |
Кітапхана кестесіне сәйкес оқушыларға қызмет көрсету |
үнемі |
Кітапханашы |
11 |
Қарызы бар оқушыларды анықтау мақсатында оқу формулярын қарау (тәрбиешілеріне хабарлау) |
Айына бір рет |
Кітапханашы |
12 |
Жаңа оқырмандармен кітапхананың тәртібі мен ережелері туралы әңгіме жүргізу: а) жаңа оқу жылына тіркелген оқушы формулярымен жұмыс, кітапхананың жалпы ережелерімен таныстыру. Жаңа оқырмандар картотекасын толықтыру; б) жыртылған кітап, журнал, оқулық үшін жауапкершілік. |
Үнемі |
Кітапханашы |
13 |
Сыныптардың кітапханаға баруы туралы сынып жетекшілерін хабардар ету |
Тоқсанына бір рет |
кітапханашы |
14 |
Оқырмандардыңжас ерекшеліктеріне қарай көркем әдебиетті және мерзімдік басылымдарды ұсыну |
Үнемі |
кітапханашы |
Кітапхана белсенділерімен жұмыс істеу |
|||
15 |
Кітапхана активін құру |
қыркүйек |
кітапханашы |
16 |
Актив күшімен кітаптарды ретке келтіру, журналдар мен газеттерді тігу |
жыл бойы |
кітапханашы |
17 |
Оқулықтардың жай-күйін тексеру бойынша рейд жүргізу |
Жылына 2 рет |
кітапханашы |
18 |
Актив мүшелерін бұқаралық шаралар жүргізуге жұмылдыру |
үнемі |
кітапханашы |
Кітапханалық-библиографиялық және ақпараттық білімдер |
|||
1 |
Кітапханаға бірінші рет бару. Кітапханаға саяхат. «Кітап үйімен танысу» 5 сынып |
қыркүйек |
кітапханашы |
2 |
Кітапты қалай таңдауға болады |
қазан |
кітапханашы |
3 |
Балаларды кітапты ұқыпты ұстауға үйрету. 5-6 сынып |
қазан |
кітапханашы |
4 |
Кітаптың құрылымы. Кітаптарды кім және қалай шығарады. Кітап неден тұрады. Кітаптың сыртқы көрінісі:сыртқы қабаты. Рәсімдеу: мәтін, беттері, суреттер. 6-7 сынып |
желтоқсан |
кітапханашы |
5 |
Баплаларға арналған газеттер мен журналдар. Балалар журналының көрмесі. 5-6 сынып. |
қаңтар |
кітапханашы |
6 |
Кітапханада кітапты таңдап алу. Каталогпен алғашқы танысу. 5-7 сынып |
наурыз |
кітапханашы |
7 |
Сенің алғашқы энциклопедияларың, сөздіктерің, анықтамаларың. Олар туралы түсінік. |
сәуір |
кітапханашы |
Бұқаралық жұмыс |
|||
|
Қазақ жазушыларының мерейтойлық көрмелерін ұйымдастыру |
|
кітапханашы |
|
Әр түрлі елеулі мерекелерге шаралар ұйымдастыру |
Оқу жыл бойы |
кітапханашы |
|
Газеттер мен журналдарға шолу |
Келіп түсуі бойынша |
кітапханашы |
Кітапхана қорын ұйымдастыру |
|||
1 |
2013-2014 оқу жылына оқулықтармен мектеп оқушыларын қамтамасыз етудің диагностикасы |
қыркүйек |
кітапханашы |
2 |
Оқу әдебиеті қорының библиографиялық үлгісін жасау: А)Білім министрлігімен ұсынылған оқулықтар және басылымдар тізімдемесімен, тақырыптық жоспарларымен, каталогтармен жұмыс; Б) пән мұғалімдерімен бірігіп оқулықтарға тапсырыс жасау; В) жаңа оқу жылында пайдалануға жоспарланған оқулықтар тізімін оқушылар мен ата-аналарға дайындау; Г) жасалған тапсырыстың орындалуына бақылау жасау; Ж)келіп түскен оқулықтарды қабылдау және өңдеу: штемпельдеу; картотеканы рәсімдеу.
|
Оқу жыл бойы |
кітапханашы |
3 |
Оқулықтарды қабылдау және беру |
Мамыр-маусым, тамыз-қыркүйек |
кітапханашы |
4 |
Төзімділігі жету мен бағдарламаның ауысуына байланысты кітап қорын есептен шығару |
қазан |
кітапханашы |
5 |
Кітап қорының сақталуы бойынша рейд жүргізу |
Жылына 2 рет |
кітапханашы |
6 |
Көркем әдебиет қорымен жұмыс |
Жыл бойы |
кітапханашы |
7 |
Басылымдарды оқырмандарға беру |
Үнемі |
кітапханашы |
8 |
Стелаждарда дұрыс орналастыру ретін сақтау |
үнемі |
кітапханашы |
9 |
Кітап қорын сақтау бойынша жұмыс жүргізу |
үнемі |
Кітапханашы1 |
Кітапхана жарнамасы |
|||
1 |
Өткізілетін шаралар туралы оқырмандарды уақытында хабардар ету. |
Жыл бойы |
кітапханашы |
2 |
«Кітапханаға кітапты сыйға тарт» акциясын өткізу |
сәуір |
кітапханашы |
3 |
Курстарда үнемі білімділігін арттыру |
Қажеттілігі бойынша |
кітапханашы |
4 |
Жаңа кітапханалық технологияларды меңгеру және оның дәстүрлі түрлерін дамыту |
Жыл бойы |
кітапханашы |
Кітапханашы: Қайырова Д.Қ.