Ы.Алтынсарин атындағы дарынды
балаларға арналған

облыстық қазақ гимназия-интернаты

Қаз Рус

Кітапхананың 2016-2017 оқу жылына арналған жұмыс жоспары

Ы.Алтынсарин атындағы дарынды балаларға арналған

облыстық қазақ гимназия-интернаты

кітапхынасының 2016-2017 оқу жылдарына арналған

жұмыс жоспары

           1. Кітапхананың негізгі міндеттері:

1) Ақпараттық орталық ретінде кітапхананың негізгі міндеті – оқу үрдісі кезінде оқушылармен оқытушыларға көмек көрсету.

  • Оқушылардың біліктілік деңгейін арттыру, оқу, есте сақтау дағдысын дамытуға қолдау жасау.
  • Ақпараттық-коммуникативті технологияларды қолдана білу дағдысын қалыптастыру.
  • Білім беру жобаларында оқушылар мен мұғалімдерге көмек көрсету.

2) Кітапханалардың жұмыс бағыты:

  • Бағдарламалық қамтамасыз етуді дайындау және дамыту
  • Оқыту құралдары туралы педагогикалық және әдістемелік әдебиет бойынша кітапханадан ақпарат алу кезінде оқушыларға, ата-аналарға, мұғалімдерге кеңес беру арқылы көмек көрсету
  • Кітап, мерзімдік басылым және компьютерлік бағдарламалармен жұмыс жасау үшін оқушыларға, ата-аналарға жағдай туғызу

     

     2. Негізгі бақылау көрсеткіштері:

Негізгі көрсеткіштер

2014-2015 о.ж

2015-2016 о.ж

2016-2017 о.ж

Оқырмандар саны

620

592

580

Кітапханаға келу саны

10180

11701

10167

Кітап беру

16100

17021

16003

 


І. Кітапхана қорын қалыптастыру.

  • Жыл сайын мектеп оқушыларын оқулықпен қамтамасыз етуінің диагностикасын жүргізу.
  • Оқу қорын сақтау бойынша жұмыс жүргізу (сыныптарда рейдтер жүргізу, қорытынды жасау).
  • Тозуына және бағдарламаның өзгеруіне байланысты қордың есебінен алып тастау.

ІІ. Оқушылардың кітапханалық-библиографиялық және ақпараттық білімдері.

 

         Қазіргі кезде мектеп кітапханасының негізгі функцияларына білім беру, ақпараттық және мәдени функциялар жатады. Соның ішінде, негізгі міндеттердің бірі болып – оқушылардыңақпараттық мәдениетін, оқу мәдениетін және дербес кітапханалық дағдысын қалыптастыру болып табылады. Кітапханамен кітапханалық-библиографиялық білім беру бағдарламасын іске асыру балалардың білімін толықтырып, теориялық материалды бекітуге зор ықпалын тигізеді.

 

Р/н

Жұмыстың мазмұны

Түрі

Мерзімі

Сынып

Жауапты

1

Кітапханамен танысу. Кітапхана, кітапхананы пайдалану ережесі туралы түсінік. Кітапханаға жазылу.

Саяхат

Қыркүйек

5

Қайырова Д.Қ

2

Кітап құрылымы: сыртқы беті, ішкі парақтары, тараулар,алдыңғы сөз. Балаларға арналған газеттер мен журналдар.

Кітапханалық сабақ

Қазан

5-6

Қайырова Д.Қ.

3

Анықтамалық әдебиет – энциклопедиялар, сөздіктер, анықтамалар туралы түсінік.

Кітапханалық сабақ

Қараша

6-7

Қайырова Д.Қ

4

Каталогтар мен картотекалар.

Библиографиялық сабақ

Желтоқсан

7-8

Қайырова Д.Қ

5

Оқулығыңды күтіп ұста

Рейд

Желтоқсан

5-11

Қайырова Д.Қ Актив мүшелері

 

Әдебиетті насихаттау.

  1. Құқықтық тәрбие. Құқықтық білімді қалыптастыру.

    Р/н

    Жұмыстың мазмұны

    Түрі

    Мерзімі

    Сынып

    Жауапты

    1

    Президент туралы не білеміз?

    Викторина

    Желтоқсан

    6-7

    Қайырова Д.Қ

    2

    Заң барлығына бірдей

    Әңгіме

    Ақпан

    5-6

    Қайырова Д.Қ

  2.  Гигиена және денсаулық. Дене шынықтыру және спорт.

    Р/н

    Жұмыстың мазмұны

    Түрі

    Мерзімі

    Сынып

    Жауапты

    1

    Дені саудың тәні сау

    Кітап көрмесі

    Жыл бойы

    Оқу залы

    Қайырова Д.Қ

    2

    Олимпиядалық ойындар: кешегі, бүгінгі, ертеңгі

    Викторина

    Қаңтар

    6-7

    Қайырова Д.Қ

  3. Экологиялық тәрбие.

    Р/н

    Жұмыстың мазмұны

    Түрі

    Мерзімі

    Сынып

    Жауапты

    1

    Табиғат-біздің үйіміз

    Әңгіме

    Қараша

    5-6

    Қайырова Д.Қ

    2

    Көктем келді

    Өлеңдер конкурсы

    Сәуір

    7-8

    Қайырова Д.Қ

  4. Патриоттық тәрбие.

    Р/н

    Жұмыстың мазмұны

    Түрі

    Мерзімі

    Сынып

    Жауапты

    1

    Желтоқсан қызғалдақтары

    Библиографиялық шолу

    Желтоқсан

    7-8

    Қайырова Д.Қ

    2

    Елі сүйген, елін сүйген Елбасы

    Викторина

    Желтоқсан

    8-9

    Қайырова Д.Қ

    3

    Біздің жауынгер жерлестеріміз

    Әңгіме

    Мамыр

    6-7

    Қайырова Д.Қ

    4

    Отан үшін қан төккендер

    Кітап көрмесі

    Мамыр

    Оқу залы

    Қайырова Д.Қ

  5. Адамның рухани тұрғыдан қалыптасуы. Рухани және эстетикалық тәрбие. Әдебиет пен өнер.

     

    Р/н

    Жұмыстың мазмұны

    Түрі

    Мерзімі

    Сынып

    Жауапты

    1

    «Бір ел- Бір кітап» акциясы. Дулат  Бабатайұлы

    Кітап көрмесі

    Қыркүйек

    Оқу залы

    Қайырова Д.Қ

    2

    «Бір ел- Бір кітап» акциясы. Дулат Бабатайұлы

    Конференция

    Қазан

    5-10

    Қайырова Д.Қ Актив мүшелері

    3

    Қазақ халық ертегілері

    Викторина

    Қараша

    5

    Қайырова Д.Қ

    4

    «Бір ел- Бір кітап» акциясы. Дулат Бабатайұлы

    Әдеби кеш

    Қараша

    5-10

    Қайырова Д.Қ  .

    5

    «Наурыз-береке бастауы»

    Әдеби кеш

    Наурыз

    5-10

    Қайырова Д.Қ  

  6. Ғылым. Техника. Эканомика.

    Р/н

    Жұмыстың мазмұны

    Түрі

    Мерзімі

    Сынып

    Жауапты

     

     

     

     

     

     

    1

    Алғашқы саяхатшылар

    Викторина

    Ақпан

    5-6

    Қайырова Д.Қ Актив мүшелері

    2

    Болашақ талапкерге

    Кітап көрмесі

    Мамыр

    11

    Қайырова Д.Қ

  7. Тағы да басқа кітапханада өткізілетін іс-шаралар.

    Р/н

    Жұмыстың мазмұны

    Түрі

    Мерзімі

    Сынып

    Жауапты

    1

    Тілі байдың өзі бай

    Кітап көрмесі

    Кыркүйек

    Оқу залы

    Қайырова Д.Қ

    2

    Тіл – ұлт тірегі

    Библиографиялық шолу

    Қыркүйек

    6-7

    Қайырова Д.Қ

    3

    Ұстаз-ұлы тұлға

    Әңгіме

    Қазан

    7-8

    Қайырова Д.Қ

    4

    Теңге-мемлекеттің тірегі

    Әңгіме

    Қараша

    8-9

    Қайырова Д.Қ

  8. Ұйымдастыру – әдістемелік жұмыс.

    1. Семинар сабақтарына қатысу
    2. «Мектеп кітапханасы», «Кітапхана» журналдарын зерделеу
    3. Басқа да мерзімді басылымдарды оқу
    4. Басқа кітапханалардың жаңашылелерін зерделеу

 


Мектеп кітапханасының міндеттері

  1. Бейбітшілік және зорлық көрсетпеу мәдениетін балалардың мүддесін қорғау арқылы насихаттау.
  2. Оқырмандарды көркемдік принциптерге баулыту және мәдени-демалыс шараларының жаңа түрлерін енгізу.
  3. Кітапхананы пайдаланушылардың нәтижелі түрде ақпараттандыру жүйесін құру.
  4. Ата-аналарды педагогикалық тұрғыдан ағарту, отбасы мен мектеп кітапханасының арасындағы байланысты дамыту.
  5. Салауатты өмір салтын насихаттау.
  6. Оқырмандардың құқықтық мәдениетін, азаматтылығын, патриотизімін, Қазақстан және туған өлкесінің тарихы деген қызығушылығын қалыптастырып, арттыру.
  7. Оқушы тұлғасының ақпараттық мәдениетінқалыптастыру негізінде оқырмандармен жеке жұмыс жүргізу.
  8. Кітапхананы пайдаланушылардың дифференциалды қызмет көрсетуін жақсарту, оқырмандардың қызығушылығын ескере отыра кітап қорын ұйымдастыру.
  9. Ақпараттық ресурстарға толық және тез арада қол жеткізуін қамтамасыз ету.
  10. Педагогикалық ақпаратты жинау, толықтыру, өңдеу, жүйелеу және тұтынушыларға жеткізу.
  11. Ақпараттық құралдарды (кітаптарды, оқулықтарды, журналдарды, газеттерді, бейнематериалдарды) компьютерлік каталогтауын жүзеге асыру.

Кітапхана қызметінің бағыттары

  1. Оқушылармен жұмыс:
  • Оқу мәдениетінің сабақтары;
  • Библиографиялық сабақтар
  • Әдебиетті ақпараттық және басқа да шолу;
  • Кітаппен жұмыс істеу дағдысы туралы докладттар;
  • Әдебиет және музыкалық сағаттар;
  1. Жалпы мектеп шараларын қолдау:
  • Пән және балалар кітабының апталықтары;
  • Білім күні;
  • Аналар күні;
  • Наурыз;
  • Қоғамдық акциялар: нашақорлықпен және есірткі бизнесімен күрес күні;
  • Мектеп газеттері мен стендтарды рәсімдеу.
  1. Мұғалімдермен және ата-аналармен жұмыс:
  • Педкеңес отырысында сөз сөйлеу;
  • Көркем, ғылыми, оқу-әдістемелік және оқу әдебиеттерінің жаңалықтарына шолу;
  • Кітапхана қызметінің жұмысы мен жоспары туралы есеп беру;
  • Берілген тақырыптарға ақпараттық шолу;
  • Ата-аналар жиналысында сөз сөйлеу;
  • Педагогтармен жеке жұмыс;
  • Дөңгелек үстелдерге қатысу.
  1. Мектеп кітапханасының ақпараттық орталығынан ақпарат алу кезінде педагогтарға, ата-аналарға, оқушыларға әдістемелік және кеңестік көмек көрсету.

Оқырмандармен жұмыс

Р/с

Жұмыс мазмұны

Орындау мерзімі

Жауаптылар

Жеке жұмыс.

1

Абонементте оқырмандарға қызмет көрсету: оқушылар, педагогтар, техникалық қызметкерлер, ата-аналар

үнемі

Кітапханашы

2

Оқырмандарға оқу залында қызмет көрсету: оқушылар мен оқытушыларға

үнемі

Кітапханашы

3

Кітап беру кезінде ұсыну әңгімелерін жасау

үнемі

Кітапханашы

4

Оқыған туралы оқушылармен әңгімелесу

үнемі

Кітапханашы

5

Кітапханаға келіп түскен жаңа кітаптар, энциклопедиялар және журналдар туралы ұсыну және жарнамалық әңгімелерін жүргізу

Келіп түсуі бойынша

Кітапханашы

6

«Жаңа кітаптар» атты бір кітаптың көрмесі

Келіп түсуі бойынша

Кітапханашы

Педагогикалық ұжыммен жұмыс істеу.

7

Мұғалімдерді жаңа оқу және әдістемелік әдебиет, педагогикалық журналдар мен газеттер туралы хабардар ету

Келіп түсуі бойынша

Кітапханашы

8

Жаңа оқу жылында оқулықтарды тиімді пайдалануға бағытталған пән мұғалімдерімен кеңес беру-ақпараттық жұмыс жүргізу

Қыркүйек

Кітапханашы

9

Мұғалім мен Мектеп кітапхъанашысының күнін ұйымдастыру және оған қатысу

Қазан, мамыр

Кітапханашы

Оқушылармен жұмыс

10

Кітапхана кестесіне сәйкес оқушыларға қызмет көрсету

үнемі

Кітапханашы

11

Қарызы бар оқушыларды анықтау мақсатында оқу формулярын қарау (тәрбиешілеріне хабарлау)

Айына бір рет

Кітапханашы

12

Жаңа оқырмандармен кітапхананың тәртібі мен ережелері туралы әңгіме жүргізу: а) жаңа оқу жылына тіркелген оқушы формулярымен жұмыс, кітапхананың жалпы ережелерімен таныстыру. Жаңа оқырмандар картотекасын толықтыру; б) жыртылған кітап, журнал, оқулық үшін жауапкершілік.

Үнемі

Кітапханашы

13

Сыныптардың кітапханаға баруы туралы сынып жетекшілерін хабардар ету

Тоқсанына бір рет

кітапханашы

14

Оқырмандардыңжас ерекшеліктеріне қарай көркем әдебиетті және мерзімдік басылымдарды ұсыну

Үнемі

кітапханашы

Кітапхана белсенділерімен жұмыс істеу

15

Кітапхана активін құру

қыркүйек

кітапханашы

16

Актив күшімен кітаптарды ретке келтіру, журналдар мен газеттерді тігу

жыл бойы

кітапханашы

17

Оқулықтардың жай-күйін тексеру бойынша рейд жүргізу

Жылына 2 рет

кітапханашы

18

Актив мүшелерін бұқаралық шаралар жүргізуге жұмылдыру

үнемі

кітапханашы

Кітапханалық-библиографиялық және ақпараттық білімдер

1

Кітапханаға бірінші рет бару. Кітапханаға саяхат. «Кітап үйімен танысу» 5 сынып

қыркүйек

кітапханашы

2

Кітапты қалай таңдауға болады

қазан

кітапханашы

3

Балаларды кітапты ұқыпты ұстауға үйрету. 5-6 сынып

қазан

кітапханашы

4

Кітаптың құрылымы. Кітаптарды кім және қалай шығарады. Кітап неден тұрады. Кітаптың сыртқы көрінісі:сыртқы қабаты. Рәсімдеу: мәтін, беттері, суреттер. 6-7 сынып

желтоқсан

кітапханашы

5

Баплаларға арналған газеттер мен журналдар. Балалар журналының көрмесі. 5-6 сынып.

қаңтар

кітапханашы

6

Кітапханада кітапты таңдап алу. Каталогпен алғашқы танысу. 5-7 сынып

наурыз

кітапханашы

7

Сенің алғашқы энциклопедияларың, сөздіктерің, анықтамаларың. Олар туралы түсінік.

сәуір

кітапханашы

Бұқаралық жұмыс

 

Қазақ жазушыларының мерейтойлық көрмелерін ұйымдастыру

 

кітапханашы

 

Әр түрлі елеулі мерекелерге шаралар ұйымдастыру

Оқу жыл бойы

кітапханашы

 

Газеттер мен журналдарға шолу

Келіп түсуі бойынша

кітапханашы

Кітапхана қорын ұйымдастыру

1

2013-2014 оқу жылына оқулықтармен мектеп оқушыларын қамтамасыз етудің диагностикасы

қыркүйек

кітапханашы

2

Оқу әдебиеті қорының библиографиялық үлгісін жасау:

А)Білім министрлігімен ұсынылған оқулықтар және басылымдар тізімдемесімен, тақырыптық жоспарларымен, каталогтармен жұмыс;

Б) пән мұғалімдерімен бірігіп оқулықтарға тапсырыс жасау;

В) жаңа оқу жылында пайдалануға жоспарланған оқулықтар тізімін оқушылар мен ата-аналарға дайындау;

Г) жасалған тапсырыстың орындалуына бақылау жасау;

Ж)келіп түскен оқулықтарды қабылдау және өңдеу: штемпельдеу; картотеканы рәсімдеу.

 

Оқу жыл бойы

кітапханашы

3

Оқулықтарды қабылдау және беру

Мамыр-маусым, тамыз-қыркүйек

кітапханашы

4

Төзімділігі жету мен бағдарламаның ауысуына байланысты кітап қорын есептен шығару

қазан

кітапханашы

5

Кітап қорының сақталуы бойынша рейд жүргізу

Жылына 2 рет

кітапханашы

6

Көркем әдебиет қорымен жұмыс

Жыл бойы

кітапханашы

7

Басылымдарды оқырмандарға беру

Үнемі

кітапханашы

8

Стелаждарда дұрыс орналастыру ретін сақтау

үнемі

кітапханашы

9

Кітап қорын сақтау бойынша жұмыс жүргізу

үнемі

Кітапханашы1

Кітапхана жарнамасы

1

Өткізілетін шаралар туралы оқырмандарды уақытында хабардар ету.

Жыл бойы

кітапханашы

2

«Кітапханаға кітапты сыйға тарт» акциясын өткізу

сәуір

кітапханашы

3

Курстарда үнемі білімділігін арттыру

Қажеттілігі бойынша

кітапханашы

4

Жаңа кітапханалық технологияларды меңгеру және оның дәстүрлі түрлерін дамыту

Жыл бойы

кітапханашы

 

Кітапханашы: Қайырова Д.Қ.

Страницы: 1 2 3 4 5