Ы.Алтынсарин атындағы дарынды
балаларға арналған

облыстық қазақ гимназия-интернаты

Қаз Рус

СЫНЫП тәрбиешілер МЕН МҰҒАЛІМДЕРГЕ ҰСЫНЫСТАР

СЫНЫП тәрбиешілер МЕН МҰҒАЛІМДЕРГЕ ҰСЫНЫСТАР

Педагог-психолог: А. Байсадуова

 

  1. Тапсырманың қиындығын обьективті және субьективті бағалауға үйрету; 
  1. Берілген тапсырманы қорытындылап, нәтижесін шығарған соң, балаға нақты бағасын қою (асырмай, түсірмей);
  2. Тест бойынша «спиральді қозғалыс» әдісіне үйрету; 
  3. Оқушыға өз-өзің ұстай білудің өзі өнер екендігін ұғындыру; 
  4. Оқушының қабілетіне сай тапсырмалар бере отырып, баланың психикасын тұрақтандыру; 
  5. Оқушының маужыраңқы күйден арылуға, тез жинақталуға, өзіне деген сенімділігін арттыру; 
  6. Оқушылардың организмі сақтандыру шегіне сүйенеді, нерв жұқару жүйесінің болдырмауына, басты жұмсалған шығынды өнім энергиясына, өзімен күресуді, өз еңбегімен, өз мінез-құлығымен, өзінің жағдайымен күресуге үйрету; 
  7. Уақытты үнемдеп, тез ойлауға, шапшаңдылыққа үйрету; 
  8. Танымдық процестерін (ойлау, есте сақтау, зейін қою қабілеттері) дамыту;
  9. Оқушылардың пәндерге деген қызығушылықтарын ояту; 
  10. Оқу мотивациясын арттыру;
  11. Оқушыға қандай да шағын (кішкентай) жаңалық ашуына мүмкіндік  беріңіз;
  12. Есіңізде болсың!Бала- толығымен кемшіліктерден, денқойлықтардан және жолы болмаушылықтарынан тұрмайды. 
  13. Үздік немесе үлгермейтін, шапшаң немесе баяу, жеңіл немесе ауыр мінезді кез-келген бала өзіне тән сүйіспеншілікке, сыйластыққа және бағалауға лайық. 
  14. Барлық жоғары талапты мақтаудан бастаған жөн. 
  15. Эмоционалдық жағдайы қаншалықты жоғары деңгейде болса оқуда соншалықты мүмкіндігі мен табысқа жетеді.